داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

قول پزشکان استقلال به فرهاد مجیدی| برای دربی روی کریمی و چشمی حساب کن!

  • کد خبر: ۳۹۹۰۲
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
قول پزشکان استقلال به فرهاد مجیدی| برای دربی روی کریمی و چشمی حساب کن!
پزشکان استقلال برای رساندن کریمی و چشمی به دربی به سرمربی استقلال قول داده‌اند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی به مجرد آنکه از بازی با شاهین بوشهر فارغ و دومی‌اش در لیگ برتر قطعی شد، پیگیری‌های خود برای آگاهی از وضعیت چشمی و کریمی را آغاز کرد تا شاید این دو عنصر با تجربه و اثر گذار را دربازی چهارشنبه عصر دراختیار داشته باشد.
 
فرهاد مجیدی می‌داند که پیروزی دراین بازی فوق حساس تا چه اندازه آینده کاری‌اش در باشگاه استقلال تضمین خواهد کرد به همین دلیل قصد دارد تیمش را هرطور شده برنده از میدان بازی با رقیب سنتی خارج کند که فتح این بازی منوط به برخورداری از یک نیمکت خوب است.
 
شاید استقلال در غیاب چشمی و کریمی بتواند ترکیب اولیه مناسبی را راهی این میدان کند، اما بی تردید غیبت این دو بازیکن دست مجیدی را روی نیمکت خالی خواهد کرد واز داشتن بازیکنی که بتواند در دربی گره از کارش باز کند، بی بهره خواهد شد. به همین دلیل فرهاد در تلاش است تا شاید هم چشمی و هم کریمی را به بازی با پرسپولیس برساند.
 
او طی تماس دوباره‌ای که با اعضای کادرپزشکی استقلال داشته، به آن‌ها توصیه کرده در روند بازگشت این دو بازیکن تسریع بخشند تا شاید آن‌ها در دربی حضور یابند. البته پزشکان باشگاه استقلال هیچ قولی به مجیدی درباره بازگشت قطعی چشمی و کریمی نداده اند و به سرمربی استقلال اعلام کرده‌اند که وضعیت این دو بازیکن بعد از آزمایشی که ظهر شنبه گرفته خواهد شد، مشخص می‌گردد.
 
به هرحال مجیدی باید صبر کند تا آزمایش‌های نهایی از پای مصدوم دو بازیکن ارزشمندش انجام شود تا او بداند که آیا برای بازی فوق حساس چهارشنبه آیا می‌تواند از مهم‌ترین بازیکنان خود بهره بگیرد یا خیر؟! اگر کریمی و چشمی به بازی چهارشنبه نرسند، به احتمال بسیار زیاد فرشید باقری در خط میانی به جای کریمی به میدان خواهد رفت، اما بازگشت دانشگر قطعی نیست و بعید به نظر می‌رسد که مجیدی حاضر به پذیرش دوباره این مدافع باشد و احتمالا با همان زوج دفاعی بازی با شاهین مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->